Shiiises

Upp kl 7 tyckte Oliver idag, no problemos tyckte jag :)

Lyssnar på en massa musik, busar med token och lite sånt :)

Dagens "to do" är stressig men de går, inget är omöjligt för moi ! Ska knalla till mamma nu, sy in mina jeansshorts och försöka hinna med lite projektarbete (dock är inte syster hemma så de kan bli svårt).. Sen bär det av ut till alvik vid 11-11.30.. Hem igen till ca 15. Pappa ska springa på glasbanken åt mig för det hinner inte jag eftersom dom stänger 15 och sen blir det fixa och göra sig klar för kvällen med Dessan här hos mig. Så fick jag värsta bra idén att pappa ska ju ändå köra oss till kallax vid 17 så då kan han ju leka med Oliver medans vi gör oss klara, hur bra idé var inte de? Typ hur bra som helst :P Plocka upp Tanja & Stefan på bergnäset på väg till Kallax, inte glömma (läs therese glömmer alltid) och stanna och köpa nå dricka och cigg och sånt (skrev upp de här för då vet jag att dessan läser och kan påminna mig, yeah va smart jag är!)

Och så får vi hoppas på att min underbara mamma är frisk så Oliver får mysa med mormor ikväll.. Annars blir det krisigt :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0