snö!?

Gaaah vad är det med dagens väder!?
Det ligger snö på marken, SNÖÖÖÖ!
Ibland önskar man att man bodde mer i söder och fick uppleva lite sommar..

Var till jouren med Oliver i söndags, läkaren påstod att han var frisk som en nötkärna fast han inte kollat mer än öron och lyssnat på lungorna snabbt.. Han var jobbig, kastade runt på Oliver och heelt dum i huvudet i beteendet enligt mig.

Igår var jag till vårdcentralen med Oliver då jag absolut inte tycker att han är frisk, och vet ni? Ungen har typ lunginflamation så nu är det pencilinkur som gäller..


Idag är han redan mkt piggare :) Skönt !


Syster var här igår kväll, vi åt kladdkaka med glass och såg film :)


Dagen kommer bara bestå av att vara hemma och krya på oss.. Jag hostar ju fortfarande som en groda och är täppt i näsan men mår då mkt bättre nu iaf. 


Fick värsta suget över att städa mitt förråd och få nån ordning på de, men får se hur det blir.. Nu när jag skriver de så låter det jobbigt, haha.. Nä, men de behövs rensas där :P har hur mkt skor och kläder och saker som jag inte använder eller komma använda som bara ligger och tar plats ! Men jag verkligen haaatar att slänga grejjer, får typ separationsågreen !


Måste även få tag i syster, måste tvinga henne att vara med mig ikväll för jag behöver hjälp med en grejj och så måste jag övertala henne att också göra de, hon har ju redan börjat så det ska nog inte vara nått problem att få med henne på den saken ;P Höhö, heeeemliiiis!


Åsåååå..

GRATTIS LISA PÅ FÖDELSEDAN :D
På lördag blir de grejjer, höhö, visst? ;D
Läängtar faktiskt nuu..

Bajbaj baby goodbaj!

image294
Hur sjukt gott är de inte på en skala 1-10? :D


Kommentarer
Postat av: Desire

nej de var inte snö, de var hagel;)

2008-05-13 @ 17:14:43
URL: http://dessanovincent
Postat av: Lindson

Tack gumman. Betyder jätte mycket.
Kram

2008-05-13 @ 22:06:00
URL: http://lindsoon.wordpress.com
Postat av: lisa-

Tack tack tack tack :) Nu är jag stor tjej ;P

2008-05-15 @ 11:22:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0