sol sol sol :)

Jippi de är sol ute !

Oliver har gormat lite i natt, inte velat ligga still och jag som hålls vaken av minsta lilla rörelse han gör i princip har alltså haft väldigt svårt att sova. Jag sover hur bra som helst till alla ljud runt omkring osv. Men när det kommer till Oliver är de som att kroppen är inställd på att vakna direkt..

Men tror de är för sprutan han fick igår som han sovit lite halft som halft dåligt. Han var ju lite gnällig av den igår kväll åh så. Nåja, idag är han solen själv så jag har 2 solar som lyser för mig, mohoho :)

Asså seriöst, vars har mitt minne tagit vägen!?
Alltid när jag ska göra nå viktigt så glömmer jag bort de.
Som igår skulle jag köpa en viktig sak på stan, det var därför jag for dit, hem kom jag med fullt med nya kläder åt Oliver men absolut inte den viktiga saken! Och de är inte första gången det blivit så här sen Oliver föddes.. Jag lovar han snodde med sig mitt minne ut när han föddes, det är nästan så jag är säker på den saken! :P

Dagens aktiviteter då,
Måste som sagt in till stan och fixa de dära..
Sen får jag se om det blir pite en sväng och kolla på streetet, får se hur trött jag är.

HAHAHA vet ni vad jag kom på!
Oliver Lilja Vikman (endel, nä typ alla stavar alltid fel och sätter W i vikman fast det ska vara V.. )
Men iaf.. Incialerna (?) blir ju O L V ! Och när folk alltid skriver fel, OLW hahahaha :D

image279
Gladis älskar speglar :D

Kommentarer
Postat av: lina

Lätt OLW. ;) Vilket pangväder det blev idag, vi har sovit på Munkeberg hela familjen så idag ska vi på stan. :)

2008-05-03 @ 07:44:01
URL: http://d0nnan.blogg.se
Postat av: princessraiijss

har du kvar katten?=) jag trodde du hade sålt alla

2008-05-03 @ 14:26:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0