sunshineeeeee :D

Woohoo de är sol ute, tackar för de! :D

Var till pite igår och köpte en ny vagn till Oliver, en resevagn så vi kan resa i sommar och så vi inte behöver släpa med min älskade Quinny överallt (jag älskar min quinny vagn, den är super att köra men stor att ha med sig i bil osv.).. Iaf, här har ni den..

 

Kolla så liten den blir när man fäller ihop den, hur praktiskt är inte de!?!? :D
Det var faktiskt det som var det viktigaste, att den skulle bli minimal när man fäller ihop den :)

Och sen har den FULLT LIGGLÄGE så alla mammapoliser kan skippa kommentarer om barns ryggar m.m. :P SUCK ON THAT!

Nu ska jag göra mig klar, sen ska jag städa och göra Oliver klar, sen ska vi ut och promenera en sväng innan Daniel kommer..

Tjohejhåå!

Kommentarer
Postat av: Catti | Bröllopsbestyr

Åh men vad fin den var! :) Och väldigt praktisk med både fullt liggläge och ändå så liten när man viker ihop den. :)

2008-05-09 @ 08:14:02
URL: http://www.catti.se
Postat av: Anonym

Vore jag du skulle jag INTE bry mig ett skvatt om alla "mammapoliser" på nätet. Herregud hur har dom tid att bry sig om vad alla andra gör? har dom inte nog med sina egna barn eftersom det tycks vara så himla mycket som är "farligt"....You go girl! keep up the good work!!!!!

2008-05-09 @ 08:51:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0