taijt schema

Inte är ja nå trött inte.. Somnar när som helst tyyp.
Så ska kila i säng strax :)

Känner mig rätt fullbokad nu..
Imorn stan med Tanja och Anna och fortsätta fixa med evighetsgörat :P
Lördag ska vi till Alvik och hälsa på, kommer hem där vid 15 och då är det snabbt som blixten att duscha och fixa sig i ordning för att fara till Patrik och partajja.. 25års fest! Har satt ett mål på att vara där vid 17 *får se hur de går..* :P [ps. DESSAN DU SKA VARA KLAR FÖR AVFÄRD TILL KALLAX SENAST 17, OCH DU SKA KOMMA TILL MIG SÅ FORT JAG KOMMER HEM, haha ] 

Vilket betyder att projektet måste vara klart imorn typ, shiiit det blir taijt.. Och min mor måste bli frisk *blink*.. Och Dessan måste locka sitt hår själv på lördag *sry gumms*..

Nu är det blixten i säng för hon Theresé utan K.

Tack och Godnatt ! !

image302

Kommentarer
Postat av: Desire

men ja kan locka de själv, ja har testst de går super bra :D

2008-05-16 @ 07:16:58
URL: http://dessanovincent

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0