Nu är han äntligen här! :D

Nu har han kommit!
Den 30711-2007 kl 08.15, på BF+10, kom våran lilla prins till världen.
3666gram lätt & 50cm kort, han är heeelt perfekt!

Ett stort tack till alla grattis osv. :)

Vi mår väldigt bra efter en jobbig förlossning men behöver vila upp oss och vänja oss vid allt det nya, men när jag har tid & ork så ska jag berätta allt, jag lovar :)
Jag var super duktig, men utan Daniel hade det aldrig gått, han är min hjälte i det hela! :)

Har lagt upp lite bilder på pixbox, http://theresen.pixbox.se för den som vill se prinsen! :)

Nu ska jag mysa ner mig i sängen med dom där 2 sovande grabbarna en stund :)

image10


Kommentarer
Postat av: Petra och Tindra

Gud så skönt att han äntligen har kommit :) GRATTIS

2007-12-03 @ 10:56:35
Postat av: Lena

Han är jätte fin passa på att vila nu så mycket som möjligt så syns och hörs vi

2007-12-03 @ 10:56:58
Postat av: Linda

finns förhoppningsvis här på andra sidan datorn när du har vilat upp dig, vill ju veta allt ! men jag hoppas att jag inte är kvar här hemma då, ahha, vill ju ha ut min lilla kotte !! :D
mest avis på dig/er som får ha eran sötnöt hos er nu ! hör av dig.. kram

2007-12-03 @ 12:03:05
URL: http://lwikman.blogg.se
Postat av: Cathrin Forsström

Grattis till Er båda. Vilken underbart ljuvlig liten kille ni fått, man blir ju tårögd. Många kramar från Moster - Gammelmoster - Cathrin

2007-12-03 @ 12:46:40
Postat av: Raiijssan

nu är jag stolt över dig therese.. snyggaste bebisen på jorden!:) GRATTIS till dig och daniel!:)

2007-12-03 @ 14:47:33
Postat av: jenny å linnea

hej hej! å jätte grattis till lill pojken :)
sååå grymt söt han e :) hihi

GRATTIS :)

kram jenny å linnea

2007-12-03 @ 16:59:58
URL: http://www.lilllarsson.blogg.se
Postat av: fanny

ååh grattis

2007-12-03 @ 20:28:39
URL: http://fannyyh.blogg.se
Postat av: Linda

Förstår att du inte orkar och vill sitta vid datorn så mycket nu när du har din prins :) men du ska då veta att du är saknad på msn!:D har så mycket frågor om allt, är så jävla glaah för din och daniels skull.. men mest avis..haha, vill ju ha ut min !! hoppas också att detta är lugnet före stormen så jag också kan få vara mamma.. kan bara tänka mig vilken omställning det måste vara, ååå guuh ja vill ja vill ja vill !! hahaha.. längtar till våra barnvagnsrace, thihi dra några rundor på mellandagsrean, för tills dess ska han/hon då faen ha kommit ! :P är han nå stolt danne nu när han har fått sin lilla jägare ;)

2007-12-04 @ 19:06:44
URL: http://lwikman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0