Sista dagen som tonåring :P

Hojja, i fredags åkte jag på massa feber, på lördan blev det jouren och akuten mest hela dagen.. Fått en infektion efter förlossningen osv. MINDRE KUL! Äter en massa ÄCKLIG antibiotika och nå piller nu.. Dessutom har bebis haft massa ont i magen i helgen så han har inte velat sova heller på nätterna utan bara varit lessen.. :/

Men i natt sov han så gott som hela natten, var bara lite grinig där när Daniel kom och la sig och så har han vaknat och ätit bara :)

Imorn fyller man 20 också, känns väl inte så värst viktigt ?! Smörgåstårtan är det jag ser mest fram emot haha GOOOOOTTTTTTTTTTT!! :D

Bara 14 dagar kvar till Jul, och jag har inte hunnit eller orkat handla en enda julklapp ännu.. Börjar känna mig stressad.. Och har ingen aning om vad lillen ska få :/ Och eftersom jag inte mår så bra har ja inte hunnit göra julkorten heller :/ Gaaah! Får se om man kanske hinner göra dom ikväll? Beror väl på vilket humör bebisen är på och jag själv också för den delen.. Ajja..

Känner att mina inlägg börjar bli lite "kladddiga" här i blogg, sorrryyy! Men jag bara kladdar ner lite snabbt i farten när jag har tid.. Lovar att bättre mig nån gång framöver jajjomän.

Snart är det lucia också, nice :D


Kommentarer
Postat av: Catti

Usch stackare! :( Hoppas infektionen går över snabbt! Och stressa inte med julkort osv. Jag tror nog de flesta förstår om du inte hinner. ;) Kramis

2007-12-10 @ 11:34:59
URL: http://www.catti.se
Postat av: Sinne

Grattis till bebben Therese! Hoppas infektionen går över snarast och att magontet släpper för lillen :)

2007-12-10 @ 12:18:07
URL: http://siinne.blogg.se
Postat av: Ida

Det är inga kladdiga inlägg utan roliga där man får se din vardag med en bebis >:) gillar det! /Ida

2007-12-10 @ 15:55:46
Postat av: Sinne

Jaa det var himla längesen! Jo allt är bara fint här :) Själv då?:)

2007-12-10 @ 21:30:48
URL: http://siinne.blogg.se
Postat av: LENA

GRATTIS THERESE PÅ DIN 20 ÅRS DAG

2007-12-11 @ 06:54:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0