tankar

Oliver har somnat ganska nyss, han har varit lite grinig hela kvällen och bara velat vara i min famn.. Mammas lilla hjärta.. Och ont i magen har han haft, stackarn..

Tankarna åker virvelvind, sitter och tittar på bilder på Fly.. Många kanske tror att jag har kommit "över" han eftersom det inte är ofta jag nämner honom nu mera.. Men det har jag inte, jag tänker på honom varje dag och snosar på hans grimma som fortfarande hänger på sin egna krok på väggen i mitt sovrum.. Bara de att jag inte riktigt har tid eller ork att skriva ner mina tankar nu mera.. Och jag måste säga, det är ganska skönt att ha fullt upp hela dagarna, jag hinner fundera mindre på allt runt omkring, allt som är jobbigt.. Men när jag ligger i sängen och myser med Oliver så ligger jag och funderar mkt..

Jag vet att jag gjorde rätt val när jag valde att bli mamma, det är helt underbart och jag har väldens finaste son.. Men jag har fortfarande dåligt samvete för att jag valde bort Fly.. Hade jag inte behållit barnet så hade Fly fortfarande varit hos mig.. Men Oliver är det bästa som någonsin kunnat hända.. Det finns inga ord för den kärlek jag känner för  honom.. En mammas kärlek till sitt barn är något så otroligt.. Jag trodde aldrig att det skulle vara så här känslostarkt som det är.. Jag blir tårögd bara av att tänka på att det finns människor som inte får uppleva den känslan..

Oliver är hela mitt liv nu, jag älskar honom så högt.. Inga ord kan beskriva det jag känner.. Jag älskar livet.. Skulle Oliver försvinna från mig skulle jag också försvinna.. Jag skulle aldrig kunna leva utan honom nu..

Ska försöka få igång min fotoskrivare imorn så jag kan skriva ut lite kort på Fly och Oliver.. Varje ögonblick är ett minne för livet..

Nu ska jag därimot krypa ner i sängen med min bebis och sova, natti natti..

Kommentarer
Postat av: Catti

Men varför kunde du inte behålla Fly..? Det är hemskt att måsta skiljas från sina djur.. :( kram

2007-12-29 @ 10:43:40
URL: http://www.catti.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0