pain

Natten har varit ett rent helvete!
Vaknat flera gånger av ont i magen. Två gånger hade jag sånn jävla "mensvärk" att ja inte kunde göra annat än gråta.. Försökte massera ryggen men det är ju lika lätt som att duscha utan vatten! Måste skaffa mig en slav innan jag avlider, för massage är fan det enda som hjälper lite grann iaf.. Inte mkt sömn i natt alltså..

Har även haft en sånn där ond värk på morgonen, eller ja, för en stund sen, fyy faaan. Och liten där inne är vild och har hicka stup i kvarten..

Nä nu ska jag äta frulle, sånna där goda varma bagetter med massa gott på och Oboy, oboy är bäst!

Sen ska jag, tro det lr ej, plåga mig själv ut på en prommis i den friska luften, allt för att få igång det hela ordentligt!!!!

Dessan har sagt att den kommer idag, men det ser ut som att hon inte vinner den vadslagningen ;P

Undra om bebis har tittat ut innan den 11:e.. Isåfall vinner jag :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0