Årets grodhopp :D

Inga ord kan beskriva hur mkt jag saknar min Fly, och inga tårar i världen kan få honom tillbaka.. Men i mitt hjärta lever han alltid kvar.. <3

För övrigt var det skoj på klubben, många som lekte akrobater på hästryggen, eller dvs på den ofrivilliga vägen ner hahaha.. Linneas grodhopp var fan bäst! Men man kan ju fråga sig vad hon tänkte haha " jag trodde inte hon skulle hoppa och så hoppade hon".. Lilla linnea, sen när rider vi mot hinder med den tanken?! Hahaha.. Snyggaste luftfärden hittills på väldigt länge hahaha.. *hon gjorde inte illa sig så jag får skratta!* HAHA!

Imorn är det sista dagen med BMs stränga vila order.. Tror nog det ska gå bra en dag till.. Sen på onsdag är det tillbaka och kolla trycket och HB och vikt och sånt.. Och jag håller tummen för att trycket är bättre annars kan ja hälsa hem bläbläblä.. Jag har ju varit jätte duktig på åh vila så snälla snälla snälla!!

Nä nu ska jag sova, hon ä tröttiZZZzzzzzzZZzzZzzzzzzzzzzzzzzzzzz...

Kommentarer
Postat av: Sandran

Anatar du skriver om Linnea T :)

2007-10-13 @ 21:07:58
URL: http://nogg.se/casandran

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0