äta bör man annars dör man

Det är en slöö söndag idag :)
Har varit hos farmor & farfar och typ ätit, och när jag inte åt så ät jag lite till haha.. Jag och farmor gjorde skinksallad, varma kaneläpplen, mackor & varm chokla.. Och så vart det lite godis också :P Och jag var där typ 3 timmar, haha.. Jag hade tillåhme nyätit när jag for dit dessutom :P

Och så när jag kom hem då, mådde iiiingeee bra.. :/ Sen när jag väl var "på benen" igen så gissa vad? Jo, ja lägger mig i sängen och ääääter ännu mera..Haha.. Kakor, mums.. Glass, mums..

Tro de lr ej, men nu ska jag gå och laga nå god mat för jag är hungrig.. Vet inte vad det tagit åt mig idag.. Nåja, tur att de inte syns på figuren :P

Imorn är det BM på förmiddan.. Längtar typ.. Stick mig i armen åh ta allt mitt blod om ni så vill.. Bara ni kommer fram till vad som händer och fötter med mig, tack!!

ÅH FAN, ensam mamma söker har börjat nu.. Får laga mat i pausen :P

Byebye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0