En röd bil.. En röd bil..

Natten till idag har jag sovit dåligt, massa drömmar och skit.. Vaknade vid 05.30 av en massa SD, låg vaken till halv 9-9 tiden trött, less & gråtfärdig.. Sen sov jag och vaknade till och från ända fram till 12.45 då jag bestämde mig för att kliva upp och fara till stan och möta syster för att sen bege sig till farmor och äta middag och såå.. Medans jag, sis & farmor roade oss med godis efter maten så for pappa, bror & farfar och hämtade pappas nya bil sen vart det ut och provåka lite i stan och såå på vägen hem.. Massa sööt röd bil :)

Pappa tyckte jag sku skynda på lite med kortet nu (han tycker ja är seeg & lat) så jag kan köra istället.. Och jag håller på med de där jävla kortet men jag har inge ork eller motivation till de i kroppen just nu.. Hade ju bokat teorin men avbokade för jag orkar inte nu, jag blir bara stressad när jag tänker på att jag måste plugga teori och då mår jag bara ännu sämre.. Jag har nog att tänka på just nu.. Men jag ska ta de, absolut, men jag måste för de första få ork i min kropp innan den ger upp totalt!

Annars så ska jag till BM imorn och ta en massa prover och kolla blodtrycket.. Jag är verkligen nervös nu för att det inte ska ha blivit bättre.. Vet inte vad jag ska ta mig till? Har verkligen ingen psykisk ork kvar för mer beskymmer.. Det är noog jobbigt som det är.. Det skrämmer mig att det är onsdag imorn dessutom, onsdagar är inte min favorit dag precis.. Allt som hänt sitter kvar på näthinnan, precis som om det vore igår.. Men med tanke på allt jag fått gå igenom hittills så skulle de aboslut inte förvåna mig om jag får gå igenom ännu mer.. Så hoppet är ju inte de största om man så säger, men det finns ett litet iaf..

Avslutar med något positivt, ett grattis till Lena Jakobsson (pappas kusin) & hennes man Kjell som fick en liten flicka igår kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0