håll minen var enda tanken

Okej, förklaring tack!
Du var så annolunda i sättet (vet inte hur lr varför) så jag vet inte vad som händer!? Du var totalt förändrad i sättet tycker jag.. Fast ändå så kom en "glimt" av gamla du fram vid något enstaka tillfälle men jag vet inte.. Det kändes väldigt skumt iaf.. But Hey! :)

Annars så märkte jag idag att jag inte orkar vara bland folk längre..
Det var så konstigt vid vissa tillfällen.. Maria stod där framme och pratade..
Jag låssades hänga med, slängde in en kommentar lr fråga nån gång då och då men det enda jag egentligen konsentrerade mig på var att inte gråta eller visa hur ont det gör när sammandragningarna tar vid och "kniven" sitter som gjuten i levern.. Höll för de mesta andan när värken kom, vet inte varför.. hemma brukar jag börja hyperventilera och skrika och gråta och lite sånt beroende på styrkan.. Men när jag var där eller när jag är bland folk, då handlar det bara om att göra allt för att inte visa.. Jag kan inte visa "smärta" inför folk sen jag blev gravid.. Jag vill inte att folk ska se och tycka synd "bara för att.." Ska någon tycka, ska de vara på riktigt.. Falskhet hos människor är något jag inte tål längre.. Nå väl, tror ja lyckades ganska bra idag iaf, ingen som sa nått såå..

Planerna för resten av kvällen? ganska lugnt, kvällar är min "dåliga" sida.. de är då SD är som värst och humöret får sig en runda hormoner som stiger upp till taket..

Planer för imorn? Jorå, fullt upp :P

Och ett sista grattis till Dessan som blir hela 19år idag, grattis grattis gumman! Och som du sa, va fan äre för ålder att fylla!? Haha men duu, skit i nummret, tänk på paketen och tårtan istället :P Haha.. Hoppas du haft en bra dag iaf :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0