Helt slut..

Det kan ju inte vara männsklit att må så här..
Men det är som jag har sagt, ingen fattar hur dåligt jag mår eller hur illa det är..
"Det löser sig ska du se.." Och visst, jag försöker verkligen tänka så men det är inte så lätt ibland när jag själv känner hur dålig jag är och när man även får höra det av läkare osv.
Babyn mår bra där inne, ingen fara för de.. Men det kan bli fara eftersom min kropp säger ifrån, den orkar inte mycke mer nu..

Tänkte att nu kan det fan inte bli värre!! Tji fick jag.. känner mig tröttast i hela kroppen, huvudet värker som en annan elefant, jag typ kallsvettas och näsan blir bara mer och mer snorig.. Säg inte att jag måste dra på mig en förkyldning också! Skulle inte förvåna mig om jag har feber..

Nåja, ska trycka i mig nå alvedoner och bädda ner mig under täcket och se nå filmer..
Men först ska jag laga nå lunch och göra klart sista tvätten, inte mkt kvar så de är lugnt..



Och så grattis till Linda som fyller 20 idag :)

Kommentarer
Postat av: Linda

tackar :)

2007-10-05 @ 21:08:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0