Kom nu Ketchup så går vi..

Idag är det en slö dag, men inte äre nån som klagar här inte :P
Sov till kring 13 idag, och ändå somnade jag tidigt igår, före 12 tror ja.. Var upp och åt frulle, slog på datorn och tvn och sen dess har jag legat i sängen och myst hela dan, väldigt skönt. Har till och med hunnit med att sova mera haha.. Haft högläsning för kidden i magen ur en "bok/broschyr" om barnets sinnen i magen hoho :)

Tänkte ta och kliva upp ur sängen en stund nu, laga nå middag med CURRYsås och såå, sen tänkte jag vara duktig åh fixa i ordning lite till kidden och förbereda lite saker.. Skulle ha farit och köpt ett skötbord idag men jag somnade om så det gick ju som det gick, haha smaaart tjej ;)

Har massa saker kvar jag måste inhandla till kidden som tex en skötväska, men har kollat överallt och på internet och massa och hittar ingen som "duger".. Måste nog börja sänka mina krav på den, är sm ganska kräsen hur den ska vara just nu haha.. Undra om man kan specialbeställa en som är designad bara efter mina krav ? :P

Nä, mat vare dax för juue.. Hejja :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0