Måste bara beklaga mig lite..

..och tala om att jag slår sönder något snart pga att jag börjar bli så sjukt trött på sammandragningar och förvärkar nu.. Dom kommer med max 5 minuters mellanrum för tillfället, och har väl hållit på så i lite mer än en timme nu.. Vissa gör ondare än andra och en del är sjukt obehagliga.. Försöker andas genom dom men det är inte de lättaste när lungorna är mer ihoptryckta än någonsin.. Även om det är hur mysigt som helst att ha fisken simmandes där inne skulle jag inte klaga en enda sekund om den får för sig att komma ut nu, för jag tycker den har vart där inne tillräckligt länge nu och jag tycker att jag har plågats och straffats nog nu för att jag valde att ha kvar de.. Har inte hört någon annan man känner ha ens hälften så jobbig graviditet som jag, men de spelar inte mig någon roll, hur dåligt ja än fått må och hur ont jag än haft så är de värt varenda sekund!

Så som de känns när muskeln i vaden låser sig, så känns de i magen vissa gånger men lite lindrigare.. När vaden låser sig skriker jag hysteriskt för det gör så jävla jävla ont.. Nu försöker jag bara koncentrera mig på att inte börja gråta när det är i magen..

MÅSTE ta ett varmt bad nu innan jag avlider..


Kommentarer
Postat av: Lena johansson

Hör av dig om du vill att jag ska komma

2007-10-04 @ 07:33:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0