Meeeer Juuul!

Egentligen känner jag inte för att skriva ett enda ord,  men har inte så mkt bättre för mig i väntan på att alla tv pogram ja ska se ska börja så får väl roa mig med oviktiga ting tillsvidare..

Var iaf till BM idag, magen hade växt 2cm sen förra torsdan, shit, jag trodde inte den växt nått alls för de har inte känts som de.. Blodtrycket? Inte de bästa.. Hade för högt undertryck så fick ligga och vila ett tag och så tog hon om de och då var det lite bättre men ska tillbaka redan på onsdag och kolla de igen.. :/ Är de inte bättre då så blir det mindre kul.. Så jag får roa mig vidare med att VILA! Sängläge var väl mer vad de hette, för så fort ja rör mig så ökar trycket och de är INTE poppis. Jaha.. Det känns ju verkligen roligt när man fått till blodvärdet, och då ska blodtrycket börja tjorva istället..

Sen åt jag och Karro pizza på MP, gott gott :)

Och sen var det dax för föräldrautbildningen, som jag inte tänker berätta för alla läsare om utan tycker ni kan gå den själva istället när det väl är eran tur. Men kan säga att den är VÄDLIGT bra upplagd och innehåller det mesta man behöver veta för att ta sig igenom en förlossning utan skräck, dock "missade" jag väldigt mycket viktigt som jag nu inte kommer ha nån blekaste om när det väl är dax, menmen får göra de bästa av situationen iaf. Måste säga att jag tycker om våran grupp också, alla är jätte trevliga och snälla.. Och speciellt Annika & hennes gubbe tycker ja om, dom är helt härliga personer och de kula är att dom är typ mellan 35-40år och men åldersskillnaden känns inte när man pratar med dom om man jämnför med dom andra i gruppen.

Efter de gick jag i min egna takt till mamma med Karro i telefon och en rygg som värkte. Efter en stund bar det av vidare till travet, var bara hem och bytte om lite och såå.. Massa skoj i bilen på vägen hem haha :D

Meeeeeeeeeeeeer Juuuuuuuuuul Geeeeee mig, Meeeeeeeeeer jul! :D

Huvva vad jag längtar tills man får göra jul-mys här hemma och ta fram julgranen.. Vintern och Julen är den bästa tiden på året lätt :D

De är julafton på tvn.. Fusk..

Nu ska jag inte säga mer än SD SÅ JAG ÄR HELT GRÅTFÄRDIG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0