Min juuulskinka har rymt!

Ligger i sängen och myser som vanligt. Buset i magen har hicka, lite små jobbigt men ändå såå underbart att känna livet :) Lillemannen ligger och sover på min mage, han verkar tycka att de är lite jobbigt när hela magen "hoppar" av hickandet hehe..

Som det ser ut idag blir det en namnlös baby. Åååh, de är verkligen svårt att klura ut sånt.. Lite förslag vill man ju ändå ha när den kommer.. Fast den har förbud att komma i helgen för pappa Daniel är inte hemma och så är de utegångsförbud för bäbben nästa helg också för då är han absolut för långt bort för sånt så därför ber jag dig lilla bäbis där inne.. KOM INTE UT FÖRRÄN TIDIGAST DEN 15:e OCH STANNA GÄRNA IN I NOVEMBER ANNARS FÅR DU MED MIG ATT GÖRA :P Okej? :)

Dumma dumma sammandragningar och förvärkar.. dom är obehagliga och gör ont, lite mer för varje dag som går.. Kvällarna är värst, då får man ta djupa andetag och torka tårarna så gott de går.. Oftast blir det ett varmt bad också, det hjälper lite under tiden men så fort man är uppe igen så börjar det om :/ Nåja, inte länge kvar nu.. Om allt går som beräknat så är det 47dagar kvar av 280 så ska göra mitt bästa för att få tiden att gå fort.. Men det är lite svårt när man inte får gör mer än vila haha.. Tur att jag har min älskade dator att ta med mig både i soffan och sängen  ;P

Nu ska jag försöka sova snart, är jätte trött, vilket känns skönt :) Haft så svårt att somna på sistone..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0