My dad is stronger than your dad!

Nu är jag trött, ojoj.. Helt slut i kroppen.. Skulle inte ha fördrivit så mkt tid på stan men hittade fräänaste tröjan juue som de står "My dad is stronger than your dad" på.. Haha kaxit värre ! :P Hade velat ha en sånn till mig själv också men de fanns bara i stl very very small typ haha..

Borde verkligen vila för att orka upp imorn men om jag lägger mig och vilar nu då kan jag inte somna tidigt ikväll, då blir de så där att fastna i tven och de är inge bra nejnej.. Nåja, tur att det inte är förrän 13.30 ja ska vara på de dära imorn, då hinner jag sova lite iaf :)

Nä, om man sku laga nå mat kanske? Vore ju vettigt.. Och städa lite kanske så man håller sig vaken.. Inte för att de är stökit men har man katt så har man.. Och så kanske man borde ringa pappsen så han kommer med sina muskler och skruvar upp skötbordet på väggen kanske, för de orkar fan inte mina små klen armar haha.. Är typ lika stark som en nykläckt fågelunge haha.. Snacka om att tracka ner på sina egna skills men va faaan ja kan ju inte ljuga.. Annat var de när man hade hästen, då hade man ju iaf lite muskler i kroppen som fungerade, ajja de tar vi igen sen.. Kondisen lär ju också behöva en spark i baken vettni. UT OCH MOTIONERA!! Typ nästa år jajjomän!

Nä nu äre färdig svammlat, annars får ja ju aldrig nå vettigt gjort!

See yaaaah! Bajbaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0