Nobelpris i sovning

Japp, de borde jag få för jag är fan inte klok på åh sova haha.. Men man ska väl passa på innan knodden kommer för då är risken stor att det inte blir mkt sömn på väldigt länge..Fast vi håller tummen för en "snäll" bebis.. Bara den inte brås på mig då haha..

Har en liten kisse i famnen som snarkar på för fulla muggar, oj så sööt han är. Hur ska jag kunna he iväg han till nån annan!? Buhu :( Men jag kan inte ha 3 katter och en bebis :/

Nå väl.. somnade vid 00 i natt.. Sov ganska bra till kring 10, fick anstränga ögonen ordentligt för att kunna skriva ett sms, sen somna jag om lika fort och sov till 14.14 utan att vakna nå emellan ens.. Haha..

Har ont i huvudet och typ "mensvärk".. Tagit alvedoner så hoppas det går över snart iaf.

Ska ta och laga nå god mat nu och sen lägga mig och se film tror ja.. Måste ta de lugnt lugnt lugnt så de inte blir nå tajffs åh tjorv nu när det bara är en dag kvar till Daniel kommer hem.. Har de gått bra hittills ska de fan gå bra resten också!

Puss & Kram! ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0