Öh, jo precis!

Precis som jag trodde, ojoj.. Nåjaa, thats it :P

Tänk att man vaknade redan halv 8 imorse helt av sig själv, inte illa.
Har vart i stallet från 9 till 14.30.. Sen for jag till farmor och farfar en sväng..
Kom hem för en liten stund sen, hunnit ta mig en dusch bara..

Filmade när lule ekipagen hoppade idag så ska försöka få in dom på datorn på nå jävla sätt men de ids jag inte göra nu inte, har bättre för mig än att glo på den här beroende framkallande saken, japp japp.

Ja fy fan hojja (!) säger jag bara..



31 dagar kvar.. Fast om bebisen stannar där inne till den 20:e november blir jag minst sagt chockad!! Den har ju som redan "påbörjat" arbetet för att komma ut och förvärkarna jobbar på.. Jag tror den är ute inom 2 veckor.. Och som det känns i kroppen kan den komma när som helst.. Läskit men sant! För mig får den komma nu när den vill, jag börjar bli lite små less på att inte kunna rida.. Ridning har ju varit mitt "liv", heela livet.. Nåmen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0