Scharro, ja har en-delfiner nu haha :P

Tss, bara scharron som lär fatta rubriken :P

Kul, hade just skrivit klart ett snabbt inlägg så hoppa lilleman efter muspekarn så hela texten bara försvann haha men lika glad är jag för det :)

Vaknade av att väckarklockan ringde, då var jag verkligen inte på humör för att stiga upp, nej usch så trött jag kände mig. Men så fort man slagit på datorn, slått på musik och tagit sig upp ur sängen så blev jag PIGG, nu kan jag typ inte sitta still :P Haha.. Känner mig tokglad idag :)

Måste ta och göra nå nytta nu, så man blir klar nån gång, ska ju till milkbay på nå tag..

Bortskämd snorunge, kalla de vad ni vill men jag kan ju säga att om man mutar mig med de så tackar jag mer än gärna nej till umeå :D

Kan de bli bättre? -Nej :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0