sjukling

Kul Jul..
Vaknade i morse och de kändes som om dom där bi sakerna under ögonen sku sprängas.. Men ändå är man så dum att man pallrar sig till stan med Dessan & Vincent och äter på Dagobert.. Var även på nå affärer, köpte tuffaste nike skorna till liten och ett par skor till mig själv också.. Fast egentligen skulle jag ju bara köpa en mössa till mig själv så jag inte skulle bli sjukare, och jag köpte faktiskt 2st mössor tillåhme.. MEN ändå sitter jag här och är sjukare än tidigare.. SUCKKKK!

Det skulle komma en familj och kolla på lilleman idag också.. Men jag har ingen ork, vill bara lägga mig i soffan och se tv och vila med min kära godispåse (köpte lite mer än ett halvt kilo lösviktsgodis igår och har inte ens haft ork att smaka ännu).. Och massa julmust, det är medicin..

Skulle ha ringt läkaren idag men orkade inte, eller rättare sagt ja råkade sova förbi telefontiden.. Så måste ringa imorn på morronen..

Nä måste lägga mig och sova en stund det här går inte.. JAG ORKAR INTE MERA VILL BARA MÅÅÅÅ BRA OCH VARA FRISK FÖR I HELVETE!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0