sluta gnäll & drick upp ditt kaffe!

Jahapp, blev väckt av pipande telefon idag igen, men tur var de så man inte sov bort hela dan :)

Har vart på stan en sväng med mamma och köpt nå smågrejjer till bebis och en skötväska, och så blev det att äta på Max :P

Ska lägga mig och vila nu för jag har SD så de bara sjunger om de.. Dom har dessutom börjat ändra form igår kväll, blivit mer neråt i magen och starkare "mensvärk" när dom kommer.. Rättare sagt, de är inte längre jobbiga sammandraningar utan mer förvärkar.. Less Less Less..  AJ AJ AJ.. Hyperventilation, tårar, skrik och gnäll.. Ett humör som heter duga.. "men de är inte lätt att vara snäll när man har halsbränna" som reklam helvetet säger.. And thats it! Jag har nog aldrig vart så lättretlig och dampat lös för såå lite tidigare men minsta jävla mini sak och jag exploderar!! ORKAR INTE MERA, BUSUNGE KOM UUUUUT NUUUUUU!! :D


Planer för helgen?
Mjo, jag har ju en del saker jag ska göra :)
Och imorn på förmiddan och dan blir det att fara till LRK och titta på tävlingarna (faaast de beror ju på om ja orkar mig upp ur sängen innan dom slutar :P )

Världen är full av idioter, och du är en av dom! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0