sunderbyn

Gaaah va less jag är!
Massa förkyld och jävlig.. Känns som om en långtradare dragit raggen över mig, hojja.

Har vart till sunderbyn på koll också för att se så allt står rätt till med liten eftersom allt inte står rätt till med mig.. Blev ett UL som visade bra, och en kurva som också var bra så fick det var bara fortsätta vila i samma takt som innan för att bli av med förkylning osv.

For förbi jobbet på storheden på vägen hem och hämta en tunnbrödrulle, MUMSSSSS!
Sitter hos mamma nu och fördriver tiden.. Ska väl bege mig hem och städa lite och fixa klart i bebisens säng och lite sånt snart..

Need a powernap!

Kommentarer
Postat av: KRISS

Ditt script suger!
Det går ju inte att läsa vad du skriver utan att markera texten....

2007-11-11 @ 18:08:10
URL: http://humahumhum.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0