therese kan inte ha fel, kexchokla är gott

Jahapp, väckt som vanligt av att det pep i telefonen imorse, och tur var de så man inte missade reprisen av Våra bästa år som jag missade att se igår.. :)

Har varit på stan en sväng och ätit på dagobert bara med dessan & vincent. Sen satt jag och Angelika med lill prinsen medans dessan var hos tandis här på örnäset, annars har jag bara latat på här hemma..


Har börjat gruva mig för hur helgen kommer gå eftersom Daniel far till sthlm idag och inte kommer hem förrän på söndag.. Huu.. Tänk om det händer något så bebisen kommer?!? Baaaah! Asså det är ju 41 dagar kvar tills den är beräknad att komma men eftersom jag mår som jag mår och kan bli jätte sjuk helt plötsligt när som helst så är jag orolig!! Och dessutom har jag haft små ont i magen idag och mkt sammandragningar sen jag kom hem :/ Bara hålla koll så man inte får feber, äta mkt glass i förebyggande syfta, haha.. Nåjaa, nu ska vi tänka positivt att de kommer gå jätte bra och att jag fortfarande är tjock när han kommer hem :) *jag looovar ja kniiiper för inte tänker jag trycka ut nån bebis utan honom nejnejnej..* Bara de inte blir nå akuta snitt för då kan jag fan inte kniipa.. Nä, positiva tankar sa jaa juue!


Ska ta och laga nå god mat nu, sen ska jag mysa ner mig i soffan och se film och äta godis :) Tänkte försöka hålla mig vaken hela dagen nu eftersom jag fortfarande inte tagit nån powernap *stolt, haha*..


Imorn ska jag nog till Kalix en sväng med mamma och Danne, skoj :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0