tickande bomb!?

Sovit ganska ok i natt, skönt. Dock ringde väckarklockan 10.00 (suuuuck)!
Var bara kliva upp och göra sig klar för att bege sig till mjölkudden och den där jävla vårdcentralen!

Blocktrycket låg lika som förra gången, inge inge bra. Så det var härj med nålar i armen och prover hit och dit, jag som haaaaatar nålar, fy faan! Så skickade dom då iväg nå prover till sunderbyn och så sku sunderbyn höra av sig ikväll när svaren kommit för där jobbar dom ju dygnet runt.. Så nu är jag under "bevakning" typ, kul jul. Om proverna är någolunda bra så är det att avvakta tills på måndag  då de ska tas nya prover, och är det något fix uti proverna nu så vill jag inte veta vad som komma skall, nej tack bläblä! Enligt BM är jag som en tickande bomb, kan "smälla" när som helst och då kan jag bli jätte sjuk? Tack för den informationen!

Annars så var jag hemma där vid 13-tiden igen.. Lagade köttfärssås, mums! Och sen blev det sängen.. Har sovit från just före 14 till nuu typ, då han Daniel ringde åh väckte mig nyss:P Jag måste typ vara den mest tröttaste tjejen på hela jordklotet typ, bara soooover åh soooover :P

Nä om man sku ta åh kliva upp ur sängen en stund nu och äta nå mat, hungrig igen! Baka en kladdkaka åh trycka i sig de till efterrätt med massa glass, muuuuuuuuummmmmmmmmmmmsing :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0