tiger

Moahaha! Therese vaknade på fel sida idag, förbannad och less..
Så hon tog och gjorde slingor i håret, HAHA, nu ser man ut som han tigern på flingpaketen uti skallen.. Soooo beautiful, NOT! Nåja, så går det när therese vaknar och är arg då gör hon knasiga saker.. fast asså slingorna blev ju bra för att vara kladda lite här och kladda lite där på måfåå men färgen blidde typ orange.. men ska ta och göra mera slingisar när ja orkar.. hade ju som tänkt satsa på samma hårfärg som jag hade när ja tog studenten typ, massa slingor i heela håret.. Är så jävla less på brunt spikrakt hår så ja blir galen.. inte fan fick man ärva nå lockar eller vågor inte när man föddes, osjysst haha..

Sug K. Tack hej!

Kommentarer
Postat av: Raiijssan

och de ska du tamefan vara glad för!! mitt hår är tjockt fet jävla lockigt så jag måste platta de men plattång som sliter så på håret så jag snart är flintskallig! hahaha

2007-10-28 @ 14:28:55
Postat av: Lindson

Du ska vara glad. Mitt hår blir så tjockt så måste tunna det ofta, för att det inte ska se hemskt ut.

2007-10-29 @ 11:15:00
URL: http://lindson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0