V 34 av 40 :)

Huu igår kväll var inge kul :( Hittade en MASSA gamla bilder på min Fly, fy fan va jobbigt det var men jag kunde inte sluta titta även fast tårarna sprutade! Saknar verkligen mitt troll..

Har hevi upp himmelsängen och bäbisens lampa på morgonen, eller min mor rättare sakt som klev in genom dörren vid 9.. Hon skulle ha hjälpt mig tvätta för jag har ju fått sträng order om vila av läkaren så får inte lyfta eller springa i trappor allt för mkt.. :/ Men vi bokade om tills på fredag istället :)

Skulle behöva åka in till stan och inhandla lite saker till buset men har en massa annat jag måste fixa först så lär nog inte hinna idag.. Sen ikväll blir det nog att bege sig till LRK och glo och klappa på Matissen, han påminner så mkt om Fly i "psyket" dvs han är precis lika go och glá  vilket gör att jag inte kan slita blicken från han.. Dock är han typ dubbelt så stor som min Fly menmen "storleken har ingen betydelse" haha ;P Han är en trevlig häst iaf :)

Alla som haft kontakt med mig den senaste månaden iaf vet att jag längtar som tusan till snön och vintern kommer på riktigt.. Men sen, efter det, så längtar jag till sommaren kommer för då.. *wiiiiiie*....vet inte hur jag ska stå ut ända till sommaren..Hms.. Ajja, den som väntar på nå gott väntar aldrig för länge :)

Nä, bästa att göra lite nytta ;)

Imorn är det torsdag, "fullt upp dag".. BM, Föräl.utb, Trav .m.m. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0