Can´t sleeeeeeeeep!

Vet inte vad jag ska ta mig till..
Är tröttare än tröttast men kan inte sova pga alla dumma sammandragningar som gör ont och är obehagliga.. Förstår mig inte på de här just nu, varför kommer dom när jag sitter still och tar de lugnt? Och varför när jag vill sova? Vila ska ju hjälpa att hålla livmodern avslappnad men tydligen inte ikväll/natt.. Dom är oregelbundna men ibland kommer dom några på rad och dom håller i sig rätt länge ändå =/ Huu.. Bara inget är galet.. Ger de sig inte i natt och fortsätter imorn så ringer jag till FL, egentligen har jag fått order att höra av mig minsta lilla förändring och om det inte försvinner när jag vilar.. Men klockan är typ mitt i jävla natten och det enda jag vill är sova så detta svammel får vänta tills jag fått sova några timmar faktiskt !! Förhoppningsvis är det bara svammel som magen håller på med.. Och då är det nog borta på nå timmar..

Har suttit och kollat runt och försökt klura på namn till knodden.. Har väl hittat några som är coola, ovanliga eller söta men jag vet inte.. Dom har som ändå inte fastnat nog hårt ännu.. Men en sak har jag då kommit fram till, vill ha ett namn som representerar en människa och inte nå som man hellre hade satt på ett husdjur eller rockgrupp, och det ska vara lätt att stava och uttala.. Tarzan, Mercedes, Pochahontas (eller hur fan de nu stavas) NEJ TACK, och vi skippar gammelnamn som Leif och Barbro också!! Förbannat va svårt det är..

Många tror att det är en tjej, några få gissar på kille.. Jag har ingen aning längre.. Har ju som känts som en tjej, men gick över till att kännas som en kille.. Men ändå blir jag påmind om den där gången hos anett när hon sa till sin mage "sparka om du är en tjej" och den sparkade inte.. Och så sa jag till min mage "sparka om du är en tjej" och så sparka den.. Hennes visade sig ju vara en kille på UL sen så bara därför har ja tagit skrocket på lite mer allvar haha.. Men något ja inte tror på eller går efter är hjärtljud, hur magen ser ut eller om man har mer ont hit och dit, SVAMMEL! Ändå kan jag bara tänka på killnamn, känns som att jag inte vill komma på nått tjejnamn heller, de känns som fel på något sätt.. Ojoj, hur ska detta sluta!? Har iaf en känsla av att jag och Linda inte kommer få samma kön, varför vet jag inte, bara något jag känner på mig haha..

Är på mys och gos humör, undra om man sku laga nå gott till middag imorn och införskaffa sig nå sällskap kanske? Om man nu blir av med dessa jävla SAMMANDRAGNINGAR!

Fuck this shit !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0