I faderns och sonens och den heliga andens namn.. !?

Haha, oj.. Jag såg bäbisens fot igår, den låg och tröck den mot magen, var helt säker på att den sku trycka sig igenom. Men idag på morgonen när jag vaknade av att det plinga i telefon så var den kvar i magen :P Dock vaknade knodden också av plinget så det blev vandalisering av min revben, vilket jag inte riktigt var på humör för när jag ville sova vidare och knodden tyckte att vi skulle vara vakna, men man kan inte låta bli att le :) Och härligaste drömmen i natt då, nää, haha drömde om att jag var på förlossningen och sku föda men den vägra komma ut fast jag drack flera liter med jordgubbssaft och daniel svimma och ungen skrek "nej jag vill inte" haha så sjuk dröm! Kan ju hoppas att det inte är så det kommer gå till när det väl är dax, 10 veckor kvar nu :)

2 ÅR.. Idag är det två år sen jag hämtade Flyen. Det känns i hjärtat och jag har inte kunnat släppa han ur tankarna på hela dan, och korten jag skulle rama in och hänga upp igår kunde jag inte, jag bara börja gråta så fort jag såg dom, det blev för mycke bara. Men idag tänker jag på allt roligt vi gjorde, alla minnen vi har kvar.. Även om jag får tårar i ögonen när jag tänker på de så ger han mig ett leende på läpparna.. Hans charm.. Var nog ingen som inte gillade honom, han var snäll mot alla men glimten i ögat och bus i kroppen. Min älskade underbara Flying Drew.. Min bästa vän..

Hade man kunnat döpa människobäbisar till Flying Drew hade jag döpt min bäbis till de, till minne av min Fly.. Men det går ju inte, man måste ju tänka på barnets bästa :P MEN JAG FÅR PANIIIIK! Vi har knappt nå namnförlag alls juu.. Typ Oliver om de är en kille, oliver är fint :) Men man måste ju som ha nå mer förslag för tänk om han inte alls ser ut som en oliver, då kan man ju inte döpa till de juue. Och tänk om det är en tjej? Har vi nå tjejnamn ens som förslag? Öh, jag tror inte de, eller jag vet inte, har vi? Hjälp! Haha.. Alla verkar ha så många namn som förslag att dom inte vet vad dom ska välja, men vi har typ inget alls, vars får alla allt i från? Gaaah! Väldigt stora problem har vi, INGET NAMN TILL BÄBISEN! Sir Daniel Junior lär det väl sluta med haha. Coolt, men inte passande :P Fast om det blir en tjej hade det vart fint åh sätta "mellannamn, TILLTALSNAMN, Danielsdotter, Efternamn".. Och efternamnet blir väl mest troligen Lilja, eftersom Daniel vill de och jag vet att det har betydelse för han att föra vidare sitt efternamn, vilket spelar mindre roll för mig, och sen ligger det i våran släkt att man sätter pappans efternamn på barnet så det blir nog toppen. Lite konstigt de lär kännas bara att ha "lilja" på ytterdörren haha. Som här en dag förra veckan när jag hade fått ett brev från MVC så stod et på kuvertet "Daniel Lilja, Therese VIkman, och min adress" så såg ja bara daniels namn för de låg annan post över resten av texten så jag belv som förvånad att ja hade fått hans post haha men de var ju till båda :P Det var nå papper om inbjudan till föräldrakurs :)

Nä, nu ska ja äta choklabolls :D Innan syrran kommer hem och tar alla, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0