Kalix hela dan.

Haha, somnade typ 5 min efter jag uppdaterat bloggen igår, så orkade inte se nå film, trött tjej :)

Vaknade av att mamma rinde idag vid 9 och väckte mig, så kom hon och hämtade mig just före 10, så bar det av till Kalix.. Var till småkusinerna och hälsade på, heeelt söta :) Mormor och morfar var också där, kul att träffa dom nån gång också :) När vi for hem var vi förbi långt uti skogen i Kamlunge och genom Töre och massa och kolla på hus, så nu är jag less på att åka bil :P Fick då med mig massa bäbiskläder och bilbarnstolen och så hem nu, ska ta och plocka upp allt strax.

Ikväll ska jag väl inte göra så mkt, får se om det blir att se film ikväll istället, haha, om jag inte blir allt för trött :P

Haft ett antal sammandragningar idag, men det är lugnt, inte värre än vanligt iaf. Så det är vila vila vila för mitt lag som alltid annars, ha.

Måste ta tag i de här med alla sladdar överallt också, pappa måste komma och fixa nån dag innan jag blir galen, jag hatar sladdar och ändå drar jag dom åt alla håll och kanter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0