Kära Dagbok!

Ehh, jaa..

Nå igår var jag med hon Hanna på stan en sväng, efter att jag hade sovit en så där 132957034 timmar :D Efter en snabbis på stan blev det gäddvik, stallet, jasmine med Karro.. Gullosöta är såååå tjock! Ja guuudans va det är mång tjockisar nu :)

Fly, Fly, Fly.. Det enda som snurrar i mitt huvud typ. Saknar han så jag går upp i taket snart! Jag vill ju bara ha min bästa vän tillbaka, här och nu!! Måndagen var jätte jobbigt, jag grät och grät och grät lite till. Men sen har det gått ganska bra de sista dagarna, försöker fokusera på min lilla i magen, det går väl rätt hyfsat.

Var till BM idag, magen hade växt drygt 3cm sen sist, oj nu gåre undan. Dock blev det att åka iäg till förlossningen på en gång och gör en kurva och ett UL för att bäbisen inte var så aktiv som den brukar. Okej, nu blev jag orolig och rädd. MEN allt såg jätte bra ut, bäbisen mådde toppen och tillåhmed fostervattnet hade sjunkit lite, super bra juue :D Min lilla där inne.. Och nu är jag i V30, dvs 10 veckor kvar bara, jag längtar ihjäl mig, känns som att tiden står still.. Men ändå när man tänker så är det inte länge kvar.. Och jag har MASSOR att göra.. måste hinna en tripp till Ikea, ställa i ordning allt, bestämma en massa saker och ojojoj.. Börjar känna mig stressad nu, men jag kan inte börja ställa i ordning för då hinner jag ändra mig 25 ggr innan jag är nöjd och så hinner katterna inviga bäbisens grejjer och sånt.. De går ju inte :P Och förlossning, oh shit! Börjar bli lite nervös nu, och hur ska den få plats i mig? Den kommer ju växa en massa till juu.. Som daniel säger, jag lär spricka, kan man spricka? Så att magen bara smäller som en ballong? SLUTA sätt griller i skallen på mig, jag får ju på allt nu för tiden som sägs uti de dära, haha.

Nae, nu ska jag och skrutten dra oss hem från mamma och ta en powernap tror ja ;P Är så jävla trött juuu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0