Min kära lilla pånniii

Jag orkar inte mera, jag vill bara ha honom tillbaka! Jag vill inte vara lessen längre och vara rädd för att sova på grund av alla drömmar.. Jag behöver min Fly.. Jag bara gråter och gråter så gott som varje kväll när jag är själv, jag gråter tills jag börjar blöda näsblod.. Jag kramar hans grimma och luktar på den flera gånger om dagen, jag ligger och tittar på den innan jag ska sova, den har fått en egen krok på väggen brevid min säng.. Jag har inte ens klarat av att tvätta linnet jag hade på mig sista dagen med fly, sista gången jag kramade honom.. Jag vill inte att "han" ska försvinna från det.. Jag klarar inte av att inse att han är borta föralltid och aldrig mer kommer tillbaka.. Jag vill inte inse de.. Jag vill bara åka och ta på han ett täcke när det regnar ute så han inte fryser, pussa hans varma mule och andas i hans mjuka päls.. Jag vill sitta på hans rygg och bara skritta runt i skogen i höstvädret och sjunga "Va du är söööt min kära lilla pånnii" som jag alltid gjorde.. Bara mysa på i skogen som vi brukade, jag och han.. Jag är INGENTING utan honom.. Älskling, kom tillbaka..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0