Natt-svammel..

Jahaja, ingen frisk människa får för sig att laga köttfärssås med tusen kilo vitlök i sisådär tio halv elva på kvällen, tur att jag inte är frisk då. Men inte fan hjälpte vitlöken nå mot dedn här jävla förkylningen, känner mig typ sjukare och näsan spelar trumpeeet! Gaaah!

För övrigt så längtar jag ihjäl mig snart på att buset ska titta ut och jag ska få klättra upp på hästryggen igen.. Just nu klättrar jag bara på väggarna här hemma och är måttligt less på att va sjuk! Suck.. Tur att buset där inne förgyller dagarna iaf..

Och nu har jag gått och bestämt mig för att nästa kuse blir fjordis också, dom är så himla söta och goa på alla sätt. Fast jag vill inte ha en "tjalle" fjordis.. Utan en med lite mer fart och form i fast ändå trygg och lydig och allt de dära.. Fast nästa vecka har jag väl hunnit ändra mig igen och bestämt mig för en arab eller nå haha, nä det ska vara lite grövre saker ;P haha..

Fast helst av allt hade jag bara velat ha min Fly tillbaka, men inget kan få honom att komma tillbaka till livet, så en vacker dag måste jag gå vidare.. Men först ska jag ägna all min tid åt min bäbis och sen får vi se till sommaren och nästa höst om man har skaffat sig nå nytt, beror på tiden. Men en sak är då säker, upp på hästryggen ska jag så fort den ploppat ut.. Hade jag fått hade jag fött barnet i stallet som jesus marie josef gud eller va fan de nu var, bara för att jag känner mig trygg dära och för att jag sku kunna rida på en gång juue, men de går ju inte fattar ni väl :P

Nu ska ja försöka sova innan mitt huvud och mina bihålor exploderar i tusen jävla bitar..

GODNATT och far åt H. tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0