**

Igår då..
Åkte med Martina till stan, eeh, jag vill ha en mustang och de är nu! Som skönt drag i den, haha..

Nå väl.. Mötte upp gänget utanför Olivers, kilade in och käkade och drack gott. Jätte trevligt sällskap och vi hade sjukt kul! Olivers var tråkigt, bara gamlingar, men sällskapet gjorde kvällen! Tack tjejer! :)

Sen vid 23 for jag hem och sov. Det var skönt!

Vaknade tidigt imorse, och då menar jag tidigt, med suget efter pizza, mitt i natten typ, okej 05.15 typ.. Helt sjukt! Måste ha pizza idag och thats it ! Undra bara vem som vill joina!? Måste ragga sällskap, höhö :)

Oliver tar en powernap nu, sen ska vi åka och handla med mamma på storheden :)

Det finns inte plats i mitt hjärta & mitt liv för mer än en just nu.. Och den "en" är Oliver. Han är liten, han behöver mig, all min tid, all min kärlek.. Utan honom vore ingenting värt något. Han är hela mitt liv.. Det jag känner för den lilla person förgyller mitt liv och mina dagar med så mycket att det inte går att beskriva med ord.. Jag älskar honom, min son, min Oliver :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0