att dom inte lär sig

http://www.kuriren.nu/nyheter/artikel.aspx?articleid=3446265

Jaha, vad ska man säga?! Så där har det hållit på ända sen jag gick i årskurs 6 på den skolan.. Att dom inte lär sig.. Suck..

Nu är man vaken iaf, Oliver har sovit jätte bra i natt, bara vaknat och ätit en gång.. Men jag som är van att vakna 2ggr och mata han + några ggr till på de bara för att.. Har ju självklart vaknat ett antal ggr.. Jobbigt men sant..

Är hur trött som helst ännu.. Ska ta en powernap med Oliver snart, han börjar bli trött igen :) Efter det lär jag vara mer på G !

Tydligen trådfika på M&P idag kl 11.30, såååå.. prommisen och städet får vänta.. de fixar jag när jag kommer hem istället :P

Måste skaffa mig ett par stövlar, gummistövlar! Slasket gör mina fötter våta oavsett vilka skor jag har jag på mig.. Hms.. Haha..

Later! :)

Kommentarer
Postat av: lena

De hade fina billiga gummistövlar på rusta tror jag att det var. De var lite roligare än helgröna och helblåa. Annars så finns mina gröna stövlar här om du vill låna.

2008-04-03 @ 08:30:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0