bälinge :)

Kvällen har spenderats i Bälinge hos Emma med henne, Anett, Carro & Linnéa :) Mkt trevligt! Vi har ett film, snackat massa gojja och myst på med godis och sånt :) Så såg vi lite hockey också efter filmen..

Gud förbannat vad arg jag blir när lin-jävla-köping ska hålla på åh förlora.. Helvete! Så disskutera vi även vad det stod i matcher nu.. Jag sa 2-2.. Dom andra tjorva om 3-2 till HV.. Och jag var tamefan bombsäker på att det var så.. Men då ringde Linnéa till sin karl och fråga vad det stod och han sa 3-2 till HV så jag tänkte att jag måste ha missat en match då.. Men se på faan. JAG HADE RÄTT, MOAHAHAHAHA! :D Emil hade trott att hon fråga vad det stod i dagens match och just vid de tillfället stod det 3-2 till HV.. Så då blev jag lite lugnare nu när det blir en match till :) Håller tummen för LHC, dom måste vinna nästa match, dom bara måste!!! Jag har blivit ett hockey freak igen, haha.. Det är illa.. Men KUL :D

Bilder från dagen lägger jag upp imorn, nu är jag trött och ska kila i säng, godnatten :)

Kommentarer
Postat av: Catti | Bröllopsbestyr

Jag håller inte alls koll på detta med slutspelet. :D

2008-04-17 @ 09:30:15
URL: http://www.catti.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0