boden besök :)

Idag har Linda&Julia varit på besök här i lule :) Massa trevligt!
Solana, mat&prat, sen hem till mig och snacka skit och skvallra. Tack för den dagen :)
Och ett tag till gumman som fått mig att inse att det var jag som var för bra och att det är jag som tjänat på allt som hände. Inte för att det rör mig i ryggen längre, och har inte gjort på väldigt länge, men ändå kul att höra! :)

Nu ska jag mysa med det underbaraste jag har, min älskade Oliver. :)
Och en sak vet jag, vissa personer kommer aldrig bli så lycklig som jag!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hinner vi om vi ska bada? Är ju lite rookie på babybad=)

2008-04-10 @ 17:54:11
URL: http://sandraebba.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0