Det regnar :/

Igår eftermiddag/kväll kom pappa med stereogrejjerna, farmor & farfar var förbi, mamma kom hit och hjälpte mig att städa lite, och moster Catti kikade förbi hon också :) Så det var fullt med folk här igår efter 16, haha. Nåja, det var faktiskt väldigt skoj :)

Vi hängde upp Olivers hoppgunga igår, dock fattade han inte vad han skulle göra, satt bara och tittade och skrattade, menmen vi får öva på den saken :)

Sålde även den blåa vagnen igår, till Marie & John. Hoppas dom är nöjda och jag gissar på att det är en kille som kommer ploppa ut :P Skönt att bli av med den iaf så jag kan börja göra nå ordning i Olivers rum :)

Idag blir det babysång, med Lisa & Natalie, har varit lite dålig på att gå dit på sistone, men det har ju varit så bra väder så man har inte velat vara inne.. Idag regnar det dock! Iaf så blir det lunch och sola också.

Jag och Lisa måste jobba på färgen inför midsommar, haha, gissa om jag är taggad? Ooh ja! När fan är midsommar?! haha.. Noll koll !

Nä, frukost osv nu.

image269

Kommentarer
Postat av: Catti | Bröllopsbestyr

Midsommar är den 20:e :) Det vet jag för jag fyller år klockan 12 på midsommar (21 juni) ;)

2008-04-29 @ 07:16:44
URL: http://www.catti.se
Postat av: A-K

vilken fin bild!! och dessutom ser du ut som mig haha :D

2008-04-29 @ 19:10:05
Postat av: therese

A-K (kusin):
Haha ja de är fan lite likt nu när ja kolla efter haha..

2008-04-29 @ 19:56:16
URL: http://honsomhetertherese.blogg.se
Postat av: A-K

hehe jepp, dock X antal kg lättare än mig, men likheterna finns där ändå! ;D haha

2008-05-02 @ 08:22:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0