dumma snö

Usch fy och blä!
Jag som brukar älska snö, hatar den nu. Det är i mitten av April, våren var här och solen kikade fram ibland. Men nu? Nu snöar det för fullt och är tråkigt väder ute, not so nice!

Oliver tar en powernap nu, så jag tänkte passa på och göra mig i ordning för dagen.
Vad som händer idag är ännu oklart, men det lutar mot att hälsa på pappa så man får fixat nå nya filmer och sen tänkte jag nog kika förbi Lrk en sväng och se vad som händer där.. :)

Saknar Fly varje jävla dag.. Ibland vet jag inte hur jag ska göra för att ta mig genom dagen.. Jag önskar bara att han vore här.. :´(

image228

Kommentarer
Postat av: Catti | Bröllopsbestyr

Hemskt att sakna pållen såå! :( Och visst är det hemskt väder! Höll knappt på ta mig till jobbet imorse med bilen. :D

2008-04-14 @ 10:29:30
URL: http://www.catti.se
Postat av: emelie

haha man förstod ju iaf vad du menade ;) dom finns på blomsterlandet, passa på och köp medans dom finns kvar, skit tuffa!:)

2008-04-14 @ 17:29:15
URL: http://emeeeeeliee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0