goooooodmorning!

Vakna med the voice rullar på för fullt, dock är det slut snart, attans..
Oliver tar en powernap, jag har hunnit diska och ta mig ett varmt bad nu på morgonen, såå skönt!
Blir att åka och sola osv, har rätt mkt att hinna med idag men det är kul :)
Hanna & Rasmus kommer till Lule idag också, måste hinna träffa dom :P
Sen skulle Daniel komma och leka med Oliver efter jobbet också, det är skoj!

Imorn blir det mest troligen fest, beror på vad jag känner för, haha.. Förferre hos moi iaf ! Sen korgen om man ids, hon therese har lessnat så fruktansvärt på lules krogar trots att jag inte varit ut nå mkt och dessutom haft nästan ett års uppehåll från det.. thats mysko.. Men jag vet nog vad det beror på, och tacka gudarna för de ! Hade verkligen inte viljat leva ett sånt liv längre..

..för när man tänker tillbaka på livet då och jämnför det med livet nu, så skulle jag aldrig vilja gå tillbaka i tiden.. Mitt liv är det bästa man kan leva just nu! Jag har nog aldrig varit lyckligare, Oliver är mitt liv, mitt allt. Jag älskar och avgudar honom så otroligt.. Det är honom jag lever föör..
Att få vara mamma är den störst gåvan man kan få.

image201

 


Kommentarer
Postat av: PrincessRaiijss

du går ju mer på krogen än mig haha:) fast jag har då mognat bort från de där festa varje helg för hundra år sen:) dricker typ aldrig för de är tråkigt när de inte händer nå.. vill också ha en bebis!:)

2008-04-05 @ 06:26:49
Postat av: Lindson

Så söt han är oliver :)

2008-04-05 @ 09:56:31
URL: http://lindsoon.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0