Hockey!

Sitter och glor på hockey, men nu ger jag fan upp! Linköping suuuger hästballe ikväll! Saaatans bittert! HV 71 leder stort och den här matchen är lätt vunnen av dom.

Dagen dåå.
Har varit och hängt hos pappa på Hertsön mest hela dagen.. Oliver har busat med sin morfar och så har jag fått ett antal filmer att glo på nu, 2 snurror och 3 tjocka fodral med filmer.. Bara börja beta av dom då :)

Har även suttit och tittat på det som är filmat när jag och Fly tävlade.. Ont i heela mig men så underbart att se honom.. Att se oss.. Tillsammans.. För övrigt är min tatoo snart klar, eller den är typ klar.. Och det får göra hur ont de vill, men jag ska ha den.. Den finaste ängeln av dom alla, min Fly..

Nä, en rök och dra ner på humöret, är som mer arg på linköpings kassa insats ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0