its the shit

Well well !

Inte långt ifrån perfekt, vad kan jag tyvärr inte tala om, det är en hemliis helt enkelt! :P

Just ja, måste snacka med en viss person och höra när vi ska fara så man får boka nå flygbiljetter.. Ser ni vad jag skriver, flygbiljetter, jag är allvarlig, det är sant, jag ska boka flygbiljetter ! ! Rita ett svart kors i taket ! Gruvar mig redan, ojoj.. Det kommer inte bli kul, jag och flygplan går inte ihop, är så flygrädd att jag inte sätter mig på ett plan, men nu måste jag och dessutom måste jag hålla mig lugn eftersom jag ska ha med Oliver också.. Gaaaah! Save me, please!

Peace Out!

image265


Kommentarer
Postat av: Catti | Bröllopsbestyr

Usch, jag hatar flygplaan! :(

2008-04-28 @ 09:24:25
URL: http://www.catti.se
Postat av: Sinne

Huvva, välkommen till klubben! Vi ska till Sthlm om två veckor, vet du hur mkt jag gruvar mig :(

2008-04-28 @ 12:02:23
URL: http://siinne.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0