kalas & alvik

Det är vad dagen bestått av :)

Knallade över till Dessan där just efter 11, blåste ballonger och busade med barnen en stund. Just efter 13 började de komma massa andra folk och barn så då tackade jag & Oliver för oss och gick hem. Lämnade vagnen och tog bilstolen för att åka vidare till Alvik :)

Ätit värsta godaste Thai maten ever i Alvik, Kate är suuuper duktig på att laga mat. [hon bor i thailand och är bara här nån månad och hälsar på så kanske inte så konstigt att hon är bra på just den maten ;)] Oliver har varit lite små grinig idag och mammasjuk, men det har gått bra, lite ont i kroppen får jag när han är så där lessen men ingen fara skedd :) Just ja, så åt vi kladdkaka med glass efter maten också, muuums! Sen började jag, Daniel & Oliver dra oss hemåt. Stannade på måttsunds viadukten och tog en tjuvrök, haha ;P Kom hem där kring halv 8 tror ja!? Var då jätte trevligt i Alvik :)

Oliver sover nu, jag ska också sova snart, är jätte trött nuuu.

Gonatten :)


Kommentarer
Postat av: Lena

Oj då kanske det är tänderna som spökar på honom nu när han är ledsen.

2008-04-14 @ 09:28:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0