kalla fötter

Shiit, mina fötter är som isbitar :/ Måste krypa ner under täcket och värma dom strax..

Nåväl.. Till att börja med så försov sig Martina imorse så vi knallade till bodenvägen och tog bussen därifrån in till stan.. Väl i stan var mötte vi upp Lisa & Natalie.. Gick ej på sången då vi var sena utan det blev lunch på Waldorf istället.. Stekt kyckling i currysås, muums :) Sen skulle Martina på bvc så jag och Lisa gick till suntan och solade.. :) Skööönt! Men jag säger då de, skönare på Solana, mitt absoluta favorit solarie! Knallade en sväng på stan och sen for vi hemmåt :)

Har sett Solstorm och städat, myst och badat med Oliver, fixat och donat med det mesta :)

Nu är jag tröttare än tröttast, såååå.. GODNATT!

Kommentarer
Postat av: princessraiijss

haha din flottskalle, det står i varje inlägg att du ätit ute typ haha:)

2008-04-16 @ 02:38:54
Postat av: Catti | Bröllopsbestyr

Kul att se er igår, han är ju så söööööt! :D

2008-04-16 @ 07:41:47
URL: http://www.catti.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0