städat :)

Joohoo dåå :)
Har städat mest hela dagen..
Farmor och farfar har varit här och hjälpt mig fixa på balkongen och så hade dom med sig KG mat, muums :)

Oliver är jätte busig och har varit det hela dagen.. Majs&Potatispuré är ingen hit enligt lillkillen men morotspuré och gröt är smaskens :) Hoppa är superkul och leka med fåren i "mobilen" ovanför älskar han.. Blir helt hysterisk när jag tar bort honom från skötbordet så nu har jag fixat fast den i gymmet så nu ligger han här brevid och leker för fullt.. Härligt nöjd kille! :)

Ikväll är det premiär för det där nya pogrammet där dom ska svara på frågor om sig själva som är mer än opassande och gode skämmiga.. Haha, de måste jag se!

Annars så har man suttit och njutit ute på balkongen i solen, det blev ju sol trots allt :)

Imorn är det förhoppningsvis också sol, då blir det prommis till mor och hänga ute i solen, Oliver älskar det! Speciellt när han slipper ta på sig allt för mkt kläder, det är inte poppis med kläder när man är så liten :P

Ska fortsätta leka med Oliver nu, bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0