Vilket skämt!

Vakna med The Voice på Kanal5 är något jag ser varje morgon, det är roligt och dom spelar bra musik.. Vad hände idag? Joo, skämtet Blondinbella gästade och förstörde morgonens pogram, less.

Oliver är solen själv, den riktiga lyser också..
Har jätte mkt på schemat idag, är dubbelbokad och har svårt att bestämma mig för vad jag ska göra.. Det är illa! Lutar dock åt en prommis till mamma åh hämta badkläderna, frulle på Dagge med Linda, vidare till hertsöns badhus med tråden och bada med alla barnen, prommis till farmor.. Men har som sagt inte bestämt mig..

Ajja, ni ser ju ikväll vad som hänt under dagen,. Ska försöka komma ihåg att ta nå bilder under dagen :)

Later!


Kommentarer
Postat av: lisa-

jamenvisst det ska vi göra om. jo fetferre på midsommar o du är bjuden! :)

2008-04-16 @ 08:45:29
Postat av: Lina

Hahah, inte bara jag soms törde mig på henne alltså. ;D Jag reagerade på att när hon "skulle skratta" så höll hon igen. Tänderna såg inte att vara i bästa form om man säger så. I stället för att shoppa för 10000 i månaden hade hon ju kunnat lägga ner lite pengar på snygga till käften. :)

2008-04-16 @ 17:02:08
URL: http://d0nnan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0