Alla behöver en förändring ibland !

I början av sommaren, rättare sagt maj, fick Theresé crazyflip på allt åh gjorde nå drastiskt, färgade håret blont ! Tokigt gjort men när jag väl börjat med de så var det bara fortsätta, jag kunde ju inte ha förstört håret i onödan tyckte jag. Så sagt åh gjort, jag blev blond ! Många säger att jag passar i blont, men jag håller starkt med i att jag passar bättre i mörkt ! Det har jag alltid tyckt ! Men ibland blir man less på sig själv åh gör drastiska saker bara för man behöver en förändring i livet. Har inte varit nöjd med håret alls, men det har varit någolunda så det funkat iaf.

Men nu har jag bestämt mig, sommaren är över åh hösten smyger sig tätt inpå.. Jag ska bli brunett igen, mörk som kvällarna är nu för tiden. Det ska bli skönt att bli det gamla Theresé igen ! :)



Kommentarer
Postat av: Lina

Hehe, jag känner igen mig.;) Ska klippa mig nu innan bebisen kommer och färga rött (igen) och till nästa sommar så slingar jag det väl blont igen. ;)

2008-08-20 @ 20:37:59
URL: http://d0nnan.blogg.se/
Postat av: Nina

Åh du ska bli brunett igen. :) Du passar bra i det :) Jag har själv också nyligt färgat håret mörbrunt igen. :)

2008-08-20 @ 21:42:43
URL: http://lindson.blogg.se/
Postat av: Linda

Ops, kom nog fel namn på förra kommetaren

Åh du ska bli brunett igen. :) Du passar bra i det :) Jag har själv också nyligt färgat håret mörbrunt igen. :)

2008-08-20 @ 21:44:12
URL: http://lindson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0