är hösten här nu?

Huh, det bara regnar åh regnar ute.. Jag är sjuk, Oliver är sjuk åh nu är Erik sjuk också.. När han kom hem från jobbet igår så hade han feber osv. Stackars ! Önskar att jag hade kunnat vara sjuk för alla 3 så dom hade sluppit !

Så idag är vi alla 3 hemma, Oliver far runt som en reptil på golvet åh Erik sover ännu. Jag ska ta åh äta fruktmüsli åh fil nu, sen mysa ner mig i soffan under filten åh se en film.. Vänta på att älsk ska vakna ;)

Hms, det är typ höst nu.. Det har börjat bli mörkt på kvällarna åh kallare ute, men det gör inget, för jag har världens underbaraste pojkvän vid min sida som värmer mig i kylan åh håller om mig när det är mörkt ute.

För övrigt längtar jag till på lördag, då ska jag åh älskling åka bort åh bara mysa, får hoppas vi är friska tills dess bara.. Jag håller en tumme !

Erik,  jag älskar dig ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0